Google+ Google+

2011. december 9.

Salátagyár

Na jó, akkor most rendhagyó módon személyeskedés jön.
13 éve dolgozom a Strauss élelmiszer-konszern karmieli salátagyárában. A három fő alapanyagunk: csicseriborsó, szezámmag és padlizsán. Na jó, nem kezdek most álmosító szakmai értekezésekbe. Munkaidő alatt sokat nevetgélek, nem veszem komolyan a társaimat és a munkámat, régebben néha megpróbáltam, de sehogy sem ment. Ők tudják hogy nem érdekel amit csinálok, de így is szeretnek, sőt azt mondják hogy nélkülözhetetlen vagyok. Én nem mondok nekik ilyeneket, mert simán tudnám őket nélkülözni.
A képeken úgy teszek, mintha fontos szakember lennék.
Ezek a fotók is azt bizonyítják, hogy nem a Moszadnál dolgozom (na ez gyenge kis beugratás volt .
Jó a világ, sokkal jobb mint sokan gondolnák. Minden harmonikus benne.

Munkatársaimmal (középen a kopasz, na az vagyok én)

Bohóckodunk

Tortellinit kínálok kóstolásra

Úgy csinálok, mintha bekapnék/szagolnék valamit

Cirkuszol a gyerek

Padlizsánok a futószalagon a grill után

Ezek pedig olajban sült padlizsán-csipszek

Padlizsán-hegy megmunkálás előtt

Tortellini minőségellenőrzés

Csomagolt ravioli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...